Aktuality -> IT společnost - 11. 8. 2010

Nový marketingový ředitel CZECH COMPUTER

Novým marketingovým ředitelem CZECH COMPUTER se stal Marek Šalanda. Jako člen vedení CZECH COMPUTER bude mít na starosti řízení všech marketingových aktivit společnosti. Do týmu internetového prodejce výpočetní techniky a elektroniky přišel z pozice ředitele marketingu společnosti Intelek, distributora komponent datových a telekomunikačních sítí. Předtím pracoval Marek Šalanda téměř 10 let v odborných ICT vydavatelstvích na pozici šéfredaktora a později člena managementu. Specializoval se přitom na rozjezdy nových mediálních projektů.



 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.