Aktuality -> IT společnost - 10. 1. 2006

Nový Marketing Communication Manager HP

Taschner602.jpgSpolečnost Hewlett-Packard oznamuje, že do funkce Marketing Communication Manager byl jmenován Mgr. Karel Taschner. Karel Taschner do společnosti Hewlett-Packard přišel z ČESKÉHO TELECOMU, kde zastával pozici výkonného ředitele vnitřní a vnější komunikace. Karel Taschner má s komunikací desetileté zkušenosti, které získal v pobočce nadnárodního vydavatelství IDG Czech. Státní zkoušky z oboru matematika a informatika absolvoval na Technické Univerzitě v Liberci. Karel Taschner je ženatý, má dva syny. K jeho zálibám patří cestování a rekreační sporty.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.