Aktuality -> IT společnost - 12. 8. 2008

Nový manažer divize podnikových řešení MS Dynamics

Microsoft jmenoval s účinností od 1. srpna 2008 do pozice manažera divize podnikových řešení Microsoft Dynamics Davida Frantíka. David bude zodpovědný za obchodní, marketingovou i technickou činnost celé divize, která se soustředí na prodej řady integrovaných podnikových řešení poskytujících přehled a kontrolu nad firemními procesy a aktivitami. Bude tak moci využít své bohaté zkušenosti s implementacemi komplexních informačních systémů a zájem o obchodní a prodejní aktivity. David Frantík vystřídá ve své nové pozici Jaroslava Salvu, který se po 4 letech působení v čele divize Microsoft Dynamics rozhodl zaměřit svoji kariéru ve společnosti Microsoft jiným směrem.



David Frantík pracuje v Microsoftu od října 2004, kdy nastoupil na pozici Practice Manager divize služeb. Od září 2006 poté zastával pozici ředitele divize péče o zákazníky a partnery, ve které byl zodpovědný za řízení komunikace se zákazníky, poskytování odborné péče a pomoci prostřednictvím centra zákaznické podpory, a dále za transformaci obchodních procesů v rámci celé společnosti. Před svým příchodem do Microsoftu působil David Frantík ve vedoucích pozicích společností IBM Business Consulting Services, PricewaterhouseCoopers a Integrated Control Systems. Vystudoval Vysoké učení technické v Brně, obor přístrojová, regulační a automatizační technika. David se narodil v roce 1967, je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase lyžuje, věnuje se horské turistice, hudbě a literatuře.


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.