facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 12. 8. 2008

Nový manažer divize podnikových řešení MS Dynamics

Microsoft jmenoval s účinností od 1. srpna 2008 do pozice manažera divize podnikových řešení Microsoft Dynamics Davida Frantíka. David bude zodpovědný za obchodní, marketingovou i technickou činnost celé divize, která se soustředí na prodej řady integrovaných podnikových řešení poskytujících přehled a kontrolu nad firemními procesy a aktivitami. Bude tak moci využít své bohaté zkušenosti s implementacemi komplexních informačních systémů a zájem o obchodní a prodejní aktivity. David Frantík vystřídá ve své nové pozici Jaroslava Salvu, který se po 4 letech působení v čele divize Microsoft Dynamics rozhodl zaměřit svoji kariéru ve společnosti Microsoft jiným směrem.



David Frantík pracuje v Microsoftu od října 2004, kdy nastoupil na pozici Practice Manager divize služeb. Od září 2006 poté zastával pozici ředitele divize péče o zákazníky a partnery, ve které byl zodpovědný za řízení komunikace se zákazníky, poskytování odborné péče a pomoci prostřednictvím centra zákaznické podpory, a dále za transformaci obchodních procesů v rámci celé společnosti. Před svým příchodem do Microsoftu působil David Frantík ve vedoucích pozicích společností IBM Business Consulting Services, PricewaterhouseCoopers a Integrated Control Systems. Vystudoval Vysoké učení technické v Brně, obor přístrojová, regulační a automatizační technika. David se narodil v roce 1967, je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase lyžuje, věnuje se horské turistice, hudbě a literatuře.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.