facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 31. 10. 2008

Nový mainframe IBM pro střední firmy

IBM oznámilo nový mainframe, který pomůže středně velkým společnostem a zákazníkům na rozvíjejících se trzích podpořit úsilí v oblasti vývoje nových aplikací a zkonsolidovat serverovou infrastrukturu. Organizacím tímto poskytuje platformu pro budování nového podnikového datacentra založenou na systému plateb podle růstu společnosti.
IBM z10 Business Class (z10 BC) byl navržen jako výkonná základní verze mainframu IBM System z10 Enterprise Class (z10 EC), který byl představen dříve v tomto roce.


Zákazníkům, kteří se kvůli úspoře nákladů zajímají o možnosti konsolidace serverů, poskytuje IBM z10 BC kapacitu až 232 serverů x86 s malými rozměry, nižšími výdaji za energii a podstatně vyšším stupněm zabezpečení, kontroly a automatizace.
Z pohledu výkonnosti je IBM z10 BC téměř o 40 % rychlejší, má o více než 50 % větší celkovou kapacitu a téměř čtyřnásobnou maximální paměť než jeho předchůdce, IBM z9 BC. Nový IBM z10 BC využívá architekturu modelu IBM System z10 EC, takže obsahuje většinu stejných technologických inovací jako procesor Enterprise Quad Core z10 s hardwarovými akcelerátory a kryptografickými funkcemi, které jsou užitečné v obchodních a finančních aplikacích.
Společnost IBM dále představila novou generaci řešení informační infrastruktury, diskový úložný systém DS8000 a páskový úložný systém TS7700, které mají fungovat v kombinaci s novým mainframem IBM System z10 Business Class. Pomohou zákazníkům zjednodušit jejich úložné infrastruktury, zajistit kontinuitu provozu, zabezpečit informace a získat větší hodnotu z prostředí System z. Další informace najdete na webu IBM zde, informace o mainframech IBM System z10 Business Class a z10 Enterprise Class pak zde.

 


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.