Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 8. 2005

Nový komunikační systém spojující výhody kanceláře a mobilitu

2Nnetstar280.jpgSpolečnost 2N TELEKOMUNIKACE uvádí po několikaletém vývoji na trh moderní komunikační systém a ústřednu v jednom, ATEUS – NetStar. Systém slučuje všechny dostupné technologie přenosu hlasu i dat s mnoha požadavky dnešního náročného trhu – mobilitu, dostupnost dat neomezenou prostorem ani časem, uživatelsky jednoduchou správu systému i dat a v neposlední řadě také ekonomický provoz. Systém NETSTAR využívá všechny dostupné komunikační technologie sítí ISDN, GSM a VoIP a možnosti těchto sítí převádí na širokou řadu uživatelských terminálů v rámci jediné konvergované sítě.

Provoz není závislý na službách žádného operátora a odpovídá potřebám středních a velkých firem a rozsáhlých firemních sítí. Nová verze komunikační ústředny je efektivním a cenově optimálním řešením, které uspokojí i nejnáročnější uživatele. Správa systému i terminálů je snadná a uspokojí každého uživatele, především pak správce IT a komunikačních technologií ve firmě. Systém je snadno spravovatelný a konfigurovatelný přes integrovaný web server. Přes web rozhraní systému ATEUS-NETSTAR lze provádět dálkový dohled a řízení, včetně sledování detailních záznamů provozu. Ty jsou dostupné formou reportů a statistik. Důraz je kladen také na pohodlí a ergonomii ovládání. Pro uživatele je připravena široká řada uživatelských terminálů od jednoduchých telefonů se základními funkcemi a zobrazením čísla volajícího, přes výkonné systémové telefony až po řadu VoIP telefonů s luxusními funkcemi.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.