facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 8. 2005

Nový komunikační systém spojující výhody kanceláře a mobilitu

2Nnetstar280.jpgSpolečnost 2N TELEKOMUNIKACE uvádí po několikaletém vývoji na trh moderní komunikační systém a ústřednu v jednom, ATEUS – NetStar. Systém slučuje všechny dostupné technologie přenosu hlasu i dat s mnoha požadavky dnešního náročného trhu – mobilitu, dostupnost dat neomezenou prostorem ani časem, uživatelsky jednoduchou správu systému i dat a v neposlední řadě také ekonomický provoz. Systém NETSTAR využívá všechny dostupné komunikační technologie sítí ISDN, GSM a VoIP a možnosti těchto sítí převádí na širokou řadu uživatelských terminálů v rámci jediné konvergované sítě.

Provoz není závislý na službách žádného operátora a odpovídá potřebám středních a velkých firem a rozsáhlých firemních sítí. Nová verze komunikační ústředny je efektivním a cenově optimálním řešením, které uspokojí i nejnáročnější uživatele. Správa systému i terminálů je snadná a uspokojí každého uživatele, především pak správce IT a komunikačních technologií ve firmě. Systém je snadno spravovatelný a konfigurovatelný přes integrovaný web server. Přes web rozhraní systému ATEUS-NETSTAR lze provádět dálkový dohled a řízení, včetně sledování detailních záznamů provozu. Ty jsou dostupné formou reportů a statistik. Důraz je kladen také na pohodlí a ergonomii ovládání. Pro uživatele je připravena široká řada uživatelských terminálů od jednoduchých telefonů se základními funkcemi a zobrazením čísla volajícího, přes výkonné systémové telefony až po řadu VoIP telefonů s luxusními funkcemi.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.