Aktuality -> Komunikace a sítě - 22. 7. 2010

Nový ISDN telefon Gigaset pro kancelář

Gigaset DX600A ISDN je prvním ISDN telefonem v portfoliu Gigaset Siemens, který má svými funkcemi spolehlivě obsloužit celou kancelář. Umožňuje volat přes internet a zároveň vyhledávat ve webových seznamech jméno a adresu volajícího, u něhož se na displeji zobrazuje pouze telefonní číslo. Samozřejmostí je záznamník pro tři čísla, úspora energie a synchronizace všech kontaktů s počítačem.



Telefon lze provozovat buď jako ISDN systém připojený k hlavní lince ISDN, nebo společně s ISDN/VoIP routerem či telefonním systémem přes připojení k interní sběrnici S0. Profesionální řízení kontaktů je zajištěno pohodlnými ISDN funkcemi, například přiřazením až 10 MSN čísel, 2 hovory zároveň, hovorem s konzultací, konferenčními hovory, předáním hovoru či držením hovoru. Posledních 30 zmeškaných hovorů je zobrazeno společně s informací CLIP. Tři telefonní záznamníky, které dohromady zvládnou nahrát až 55 minut vzkazů, lze přiřadit třem telefonním číslům a nakonfigurovat. K dispozici jsou individuální oznámení a texty pro každý telefonní záznamník a automatické přepínání mezi vzkazem a funkcí telefonního záznamníku pomocí časového spínače.
 

Telefon má integrovaný telefonní seznam s kapacitou až 750 adres a poli na příjmení, jméno, tři telefonní čísla, e-mailovou adresu, narozeniny a možnost přiřazení fotografie volajícího. Adresy lze pomocí softwaru Gigaset QuickSync synchronizovat s počítačem (PC nebo Mac) a záznamy vCards je možné vyměňovat s mobilním telefonem přes bluetooth. Pokud je telefon připojen k PC přes ethernetový port, nabízí také přímé vytáčení přes CTI (Computer Telephony Integration), například z programu Microsoft Outlook. Připojení k internetu dále rozšiřuje možnosti o přístup k online seznamům, Zlatým stránkám a o možnost vyhledávat jméno a adresu volajícího, u kterého se na displeji zobrazuje pouze telefonní číslo. Telefon nabízí šest volně programovatelných funkčních kláves, které umožní rychlý přístup k často používaným funkcím či telefonním číslům.
 
Intuitivní menu je zobrazeno na velkém barevném TFT displeji (8,9 cm/3,5"), jenž lze použít také jako digitální rámeček na fotografie s funkcí prezentace, pokud jsou na telefonu nahrány obrázky. Uživatelé si cestu skrz menu najdou snadno díky pětisměrné navigační klávese. Telefon je vybaven 5 monofonními a 16 polyfonními zvuky.
 
Telefon disponuje řadou rozhraní – bluetooth a DECT, ethernetovým portem pro připojení k PC a a/b rozhraním pro fax. K DX600A ISDN lze přihlásit až šest bezšňůrových sluchátek a pro fax je připravena analogová přípojka. Dvě připojení bluetooth, které lze použít zároveň, umožňují integraci náhlavních souprav, mobilního telefonu či PC. Funkce „Link2mobile“ rozšířuje funkce mobilního telefonu. Díky ní je možné provádět hovory na mobilní telefon či odchozí hovory přes mobilní síť ze sluchátek DECT, zatímco mobilní telefon je v nabíječce nebo na místě s dobrým signálem. Pokud je telefon připojen k internetu přes ethernetový port, může zobrazit další online služby, například čtečky RSS, předpověď počasí či pozorovatele eBay. Přes internet lze také stáhnout aktualizaci softwaru.
 
Model DX600A ISDN byl vybaven technologií ECO DECT. To znamená, že jsou-li k němu přihlášena kompatibilní bezšňůrová sluchátka Gigaset, mohou jej uživatelé používat v režimu ECO s vysílacím výkonem o 80 % nižším. Pokud se telefon nepoužívá, nevysílá přístroj žádný signál.

Přístroj (v titanové barvě) je již v prodeji za cenu 4 629 Kč. Systém lze doplnit o sluchátka Gigaset C59H, E49H, S79H, SL78H a SL400H. Rozsah je v případě potřeby možné zvýšit pomocí repeateru Gigaset.

 


 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.