facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 16. 1. 2007

Nový GEPON optický mediakonvertor

AT_ON1000_703.jpgSpolečnost Allied Telesis ohlásila dostupnost produktu AT-ON1000, nové síťové optické jednotky (ONU) pro konverzi médií v sítích GEPON (Gigabit Ethernet Passive Optical Networking). Mediakonvertor AT-ON1000 je navržen s propustností až 1 Gb/s v obou směrech, a hodí se proto pro datově náročné aplikace, jako jsou videokonference a nová generace triple-play služeb pro uživatele na infrastruktuře FTTH (Fiber-to-the-home). Je ideální pro firmy vyžadující širokopásmovou datovou komunikaci, je kompatibilní s EFM (Ethernet in the First Mile) standardy IEEE 802.3ah a spolupracuje se širokou škálou síťového vybavení od dalších výrobců.

Kromě toho podporuje klientské rozhraní 10/100/1000T, a tím i snadné propojení s běžným uživatelským vybavením. Nové zařízení má stejné minimální rozměry jako ostatní mediakonvertory Allied Telesis, takže jej poskytovatelé služeb mohou instalovat pomocí stejných montážních prvků Allied Telesis. Kromě toho mohou uživatelé Allied Telesis iMAP (integrated Multi-Access Platform) využít dvoukanálové zásuvné moduly GEPON (AT-TN118) a připojit pomocí AT-ON1000 až 64 uživatelů (32 na jeden PON port).
Optické síťové zařízení Allied Telesis AT-ON1000 je již nyní dostupné u společnosti Allied Telesis a distributorů za cenu 420 Euro.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.