facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 3. 10. 2008

Nový generální ředitel společnosti Dell

Pavel Zentrich (1968) byl od prvního října 2008 jmenován do funkce generálního ředitele společnosti Dell Computer. Své zkušenosti s řízením společností a lidí získal ve společnostech Sony a následně Sony Ericsson, kde prošel řadou manažerských pozic. Do Dellu přichází z Ruska, kde od května 2007 působil ve funkci generálního ředitele. Pavel Zentrich získal inženýrský titul na Vysoké Škole Ekonomické v Praze. Od roku 1993 působil jako produktový manažer u společnosti Sony. Po absolvování stáže ve Španělsku působil v letech 1996 až 2000 jako marketingový manažer Sony v Holandsku. Zde se mimo jiné účastnil uvedení technologie DVD na Evropský trh. Následně působil rok jako oblastní obchodní manažer v Německu a stal se členem regionálního vedení nově vzniklé společnosti Sony Ericsson.



V letech 2002 až 2004 působil jako marketingový ředitel nejprve v Řecku a následně v Itálii, kde postupně stabilizoval pozici značky na lokálním trhu a řídil zavádění a implementaci standardizovaných EMEA procesů. V lednu 2004 se stal výkonným ředitelem Italské pobočky Sony Ericsson a byl odpovědný za otevření nového prodejního kanálu. Od května 2005 působil jako generální ředitel a člen představenstva pro Řecko a Balkánské země. Zde získal mimo jiné regionální ocenění za business plánování (Regional Forecasting Award). V květnu 2007 pak vykonával funkci generálního ředitele pro Sony Ericsson v Rusku, které se stalo pod jeho vedením nejlépe profitující pobočkou v celém regionu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?