facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 25. 5. 2011

Nový FAXserver od Dial Telecomu

umožní přijímat i odesílat faxové zprávy přes emailového klienta

Dial Telecom zprovoznil pro zákazníky novou službu FAXserver. Ta umožňuje odesílat faxové zprávy prostřednictvím e-mailu, internetu i přes menu z jakékoliv MS Office aplikace. Prostřednictvím e-mailu pak lze faxové zprávy přijímat. Příchozí faxové zprávy jsou doručovány jako příloha emailové zprávy. Odesílat faxové zprávy lze přímo z počítače prostřednictvím několika komunikačních kanálů, a to e-mailem, z webového formuláře, využitím speciálního faxového programu (pouze MS Win) nebo odesláním na přiřazenou tiskárnu „FAXSERVER“. Mezi další nesporné výhody FAXserveru patří, že faxové číslo zákazníka díky této službě nebude nikdy obsazené. Faxové číslo přitom zůstane zákazníkovi zachováno stejné, jaké používal dosud, případně přiděleno nové. Každý zaměstnanec firmy tak například může mít vlastní faxové číslo, a to vše aniž by potřeboval faxový přístroj. Služba je určena primárně pro uživatele hlasových služeb společnosti Dial Telecom, ale i zákazníkům novým.



FAXserver při odesílání některým z uvedených způsobů podporuje až dvě stě různých formátů příloh. Faxový program, který je zdarma, navíc umožňuje definování adresářů pro odesílání, import telefonních čísel, hromadné faxování, ale i historii odeslaných faxových zpráv s možností je opětovně odeslat stejnému i jinému uživateli.

 

FAXserver si faxové zprávy z bezpečnostních důvodů pamatuje pouze týden zpětně. Během tohoto týdne je možné stejný fax odeslat znovu z rozhraní na serveru. Při využití výše zmíněného programu je možné faxovou zprávu z historie odeslat kdykoliv, ovšem program hledá dokument uložený v počítači při prvotním odeslání. Pokud jej uživatel smaže nebo přesune, fax se neodešle. Při změněné příloze odešle tu novější verzi dokumentu.

 

Spolehlivost a bezpečnost FAXserveru je garantována díky zálohovanému řešení ve dvou nezávislých housingových centrech. Služba FAXserver od Dial Telecomu je oursourcovanou službou od serveru FAX.cz s přidanou hodnotou telekomunikačního operátora Dial Telecom.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.