Aktuality -> Komunikace a sítě - 25. 5. 2011

Nový FAXserver od Dial Telecomu

umožní přijímat i odesílat faxové zprávy přes emailového klienta

Dial Telecom zprovoznil pro zákazníky novou službu FAXserver. Ta umožňuje odesílat faxové zprávy prostřednictvím e-mailu, internetu i přes menu z jakékoliv MS Office aplikace. Prostřednictvím e-mailu pak lze faxové zprávy přijímat. Příchozí faxové zprávy jsou doručovány jako příloha emailové zprávy. Odesílat faxové zprávy lze přímo z počítače prostřednictvím několika komunikačních kanálů, a to e-mailem, z webového formuláře, využitím speciálního faxového programu (pouze MS Win) nebo odesláním na přiřazenou tiskárnu „FAXSERVER“. Mezi další nesporné výhody FAXserveru patří, že faxové číslo zákazníka díky této službě nebude nikdy obsazené. Faxové číslo přitom zůstane zákazníkovi zachováno stejné, jaké používal dosud, případně přiděleno nové. Každý zaměstnanec firmy tak například může mít vlastní faxové číslo, a to vše aniž by potřeboval faxový přístroj. Služba je určena primárně pro uživatele hlasových služeb společnosti Dial Telecom, ale i zákazníkům novým.



FAXserver při odesílání některým z uvedených způsobů podporuje až dvě stě různých formátů příloh. Faxový program, který je zdarma, navíc umožňuje definování adresářů pro odesílání, import telefonních čísel, hromadné faxování, ale i historii odeslaných faxových zpráv s možností je opětovně odeslat stejnému i jinému uživateli.

 

FAXserver si faxové zprávy z bezpečnostních důvodů pamatuje pouze týden zpětně. Během tohoto týdne je možné stejný fax odeslat znovu z rozhraní na serveru. Při využití výše zmíněného programu je možné faxovou zprávu z historie odeslat kdykoliv, ovšem program hledá dokument uložený v počítači při prvotním odeslání. Pokud jej uživatel smaže nebo přesune, fax se neodešle. Při změněné příloze odešle tu novější verzi dokumentu.

 

Spolehlivost a bezpečnost FAXserveru je garantována díky zálohovanému řešení ve dvou nezávislých housingových centrech. Služba FAXserver od Dial Telecomu je oursourcovanou službou od serveru FAX.cz s přidanou hodnotou telekomunikačního operátora Dial Telecom.


 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.