Aktuality -> IT Business - 27. 1. 2022 - Zdeněk Gric

Novou viceprezidentkou VMware pro partnerský a komerční prodej v regionu EMEA je Petra Heinrich Liedtke

Společnost VMware oznámila jmenování Petry Heinrich Liedtke do funkce viceprezidentky pro partnerský a komerční prodej v regionu EMEA. Petra povede divizi s 500 zaměstnanci. Ve své roli bude zodpovědná za to, aby vysoce rozvinutý ekosystém partnerů společnosti VMware měl digitální základ pro poskytování modernizovaných aplikací a multi-cloudu zákazníkům usilujícím o dosažení obchodních výsledků prostřednictvím své digitální transformace. Na starosti bude mít také spolupráci při zlepšování partnerských obchodních modelů a uvolňování schopností partnerů prostřednictvím řešení a služeb společnosti VMware.



Petra s sebou přináší rozsáhlé znalosti obchodních kanálů, které získala během více než 25 let působení v oboru. Naposledy jako viceprezidentka pro partnerský a produktový prodej v regionu EMEA ve společnosti Red Hat. Má bohaté zkušenosti s budováním pevných a úspěšných partnerských vztahů a s podporou partnerů při digitální transformaci jejich zákazníků. Petra také zastávala vedoucí pozice ve společnostech Open-Xchange a SuSE Linux/Novell.

„Partneři společnosti VMware vždy svým zákazníkům poskytovali výjimečné poradenství a inovace. Těším se, že budeme nadále budovat zákazníkům hodnotu po celý život, která zkvalitňuje zákaznickou i partnerskou zkušenost,“ říká Petra Heinrich Leidtke. „Společnost VMware je plně zavázána budoucnosti multicloudových a moderních aplikací a mým úkolem je posílit naše partnerské a obchodní modely tak, aby tuto budoucnost podporovaly. A to zajištěním hladké spolupráce napříč naší partnerskou sítí a uvolněním schopností našich partnerů, abychom mohli společně poskytovat potřebný digitální základ v co nejširším měřítku."


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.