Aktuality -> IT Business - 4. 9. 2017

Novou obchodní ředitelkou SAP ČR je Markéta Bauerová

Společnost SAP ČR posiluje svůj tým a na pozici obchodní ředitelky jmenuje Markétu Bauerovou, která má dlouholeté zkušenosti z lokálních i regionálních obchodních pozic v IT. V české pobočce SAP bude zodpovědná za obchodní strategii, vedení týmu, řízení vztahů se zákazníky a obchodní výsledky. Markéta Bauerová přichází do SAP z AXIS Communications, kde zastávala pozici obchodní manažerky pro střední Evropu. V České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku byla zodpovědná za obchodní aktivity včetně strategických partnerství a marketingových iniciativ. Předtím sbírala zkušenosti na lokálních i regionálních obchodních pozicích ve společnostech Symantec, IBM, Microsoft, Oracle a Novell. Markéta absolvovala inženýrské studium na Fakultě strojní ČVUT v Praze a následně získala titul MBA na CMC Graduate School of Business.



V SAP má na starosti veškeré obchodní aktivity včetně návrhu, plánování a realizace obchodní strategie, vedení obchodního týmu, efektivního řízení vztahů se zákazníky a kompletní zodpovědnosti za obchodní výsledky. „V SAP máme zákazníky z nejrůznějších oborů a pomáháme jim ve všech možných oblastech od financí, řízení dodavatelského řetězce, marketingu a komunikace s koncovými klienty až po nábor a správu zaměstnanců. Těším se, že budu součástí skvělého týmu i atmosféry, která v SAP panuje,“ okomentovala Markéta Bauerová, nastupující obchodní ředitelka SAP ČR.


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.