facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 4. 9. 2017

Novou obchodní ředitelkou SAP ČR je Markéta Bauerová

Společnost SAP ČR posiluje svůj tým a na pozici obchodní ředitelky jmenuje Markétu Bauerovou, která má dlouholeté zkušenosti z lokálních i regionálních obchodních pozic v IT. V české pobočce SAP bude zodpovědná za obchodní strategii, vedení týmu, řízení vztahů se zákazníky a obchodní výsledky. Markéta Bauerová přichází do SAP z AXIS Communications, kde zastávala pozici obchodní manažerky pro střední Evropu. V České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku byla zodpovědná za obchodní aktivity včetně strategických partnerství a marketingových iniciativ. Předtím sbírala zkušenosti na lokálních i regionálních obchodních pozicích ve společnostech Symantec, IBM, Microsoft, Oracle a Novell. Markéta absolvovala inženýrské studium na Fakultě strojní ČVUT v Praze a následně získala titul MBA na CMC Graduate School of Business.



V SAP má na starosti veškeré obchodní aktivity včetně návrhu, plánování a realizace obchodní strategie, vedení obchodního týmu, efektivního řízení vztahů se zákazníky a kompletní zodpovědnosti za obchodní výsledky. „V SAP máme zákazníky z nejrůznějších oborů a pomáháme jim ve všech možných oblastech od financí, řízení dodavatelského řetězce, marketingu a komunikace s koncovými klienty až po nábor a správu zaměstnanců. Těším se, že budu součástí skvělého týmu i atmosféry, která v SAP panuje,“ okomentovala Markéta Bauerová, nastupující obchodní ředitelka SAP ČR.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.