facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 5. 4. 2017

Novou generální ředitelkou IBM Česká republika je Zuzana Kocmaníková

Společnost IBM jmenovala Zuzanu Kocmaníkovou novou generální ředitelkou IBM Česká republika, a to s platností od začátku dubna. Zuzana Kocmaníková bude působit také jako generální ředitelka regionu IBM Central, zahrnující Českou a Slovenskou republiku. Zuzana, která byla doposud obchodní ředitelkou IBM, bude přímo odpovědná za aktivity IBM v obou zemích. Ve funkci nahrazuje Branislava Šeba, který se rozhodl po devíti letech pokračovat ve své profesní kariéře mimo IBM. Zuzana Kocmaníková pracuje ve společnosti IBM od července 2004. Obchodní ředitelkou IBM Česká republika se stala v červenci 2013. Před nástupem do IBM získávala pracovní zkušenosti v několika společnostech v Rakousku a na Slovensku. Je absolventkou Univerzity Mateja Bela v Banské Bystrici a studovala také na Wirtschaftuniversitaet ve Vídni.



„V IBM pomáháme našim klientům využívat nové možnosti, které přinášejí velká data, cloud, internet věcí či kybernetická bezpečnost. Jakožto kognitivní firma pomáháme zákazníkům vyznat se v záplavě údajů, se kterými se potýkají. Umožňujeme jim předvídat možné výsledky a podniknout kroky k transformaci jejich podnikání, čímž získají potřebnou konkurenční výhodu. Jsem přesvědčena, že náš silně proklientský přístup nám umožní poskytovat zákazníkům nejlepší hodnotu jak v České republice, tak i na Slovensku,“ říká Zuzana Kocmaníková, generální ředitelka IBM Česká republika.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.