Aktuality -> IT Business - 5. 4. 2017

Novou generální ředitelkou IBM Česká republika je Zuzana Kocmaníková

Společnost IBM jmenovala Zuzanu Kocmaníkovou novou generální ředitelkou IBM Česká republika, a to s platností od začátku dubna. Zuzana Kocmaníková bude působit také jako generální ředitelka regionu IBM Central, zahrnující Českou a Slovenskou republiku. Zuzana, která byla doposud obchodní ředitelkou IBM, bude přímo odpovědná za aktivity IBM v obou zemích. Ve funkci nahrazuje Branislava Šeba, který se rozhodl po devíti letech pokračovat ve své profesní kariéře mimo IBM. Zuzana Kocmaníková pracuje ve společnosti IBM od července 2004. Obchodní ředitelkou IBM Česká republika se stala v červenci 2013. Před nástupem do IBM získávala pracovní zkušenosti v několika společnostech v Rakousku a na Slovensku. Je absolventkou Univerzity Mateja Bela v Banské Bystrici a studovala také na Wirtschaftuniversitaet ve Vídni.



„V IBM pomáháme našim klientům využívat nové možnosti, které přinášejí velká data, cloud, internet věcí či kybernetická bezpečnost. Jakožto kognitivní firma pomáháme zákazníkům vyznat se v záplavě údajů, se kterými se potýkají. Umožňujeme jim předvídat možné výsledky a podniknout kroky k transformaci jejich podnikání, čímž získají potřebnou konkurenční výhodu. Jsem přesvědčena, že náš silně proklientský přístup nám umožní poskytovat zákazníkům nejlepší hodnotu jak v České republice, tak i na Slovensku,“ říká Zuzana Kocmaníková, generální ředitelka IBM Česká republika.


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.