facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 6. 3. 2007

Novinky od Olympusu

Olympus710.jpgZhruba před měsícem jsme zveřejnili informace o většině nových výrobků Olympus pro nadcházející sezónu. U příležitosti konání veletrhu PMA v Las Vegas Olympus doplnil nabídku ještě o další tři modely, které si schoval speciálně pro tuto příležitost. Jeden z nich je z nejprodávanější a tradiční řady kompaktních fotoaparátů Olympus mju a dalšími jsou dvě nová těla digitálních zrcadlovek. Zrcadlovky přinášejí řadu inovací. Především se poprvé do amatérské kategorie zrcadlovek dostává živý náhled na LCD obrazovce, který byl doposud používán pouze u vyšší kategorie E-330 LV.

Nový Olympus µ[mju:] 780 nabízí elegantní voděodolné kovové tělo, objektiv s 5x optickým zoomem, duální stabilizaci obrazu a technologii Shadow Adjustment, která vylepšuje expozici u snímků s tmavými oblastmi.
Olympus E-410 charakterizuje kompaktní provedení a nejmodernější technologie. Celosvětově nejmenší digitální zrcadlovka je vybavená profesionálním Live MOS snímačem s živým náhledem na LCD obrazovce, novým obrazovým procesorem, vysoce výkonným antiprachovým filtrem a řadou pokročilých fotografických funkcí.
Nová digitální zrcadlovka Olympus E-510 má vestavěný obrazovým stabilizátorem přímo v těle přístroje, opět živý náhled na LCD obrazovce i vysoce výkonný antiprachový filtru.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.