Aktuality -> IT společnost - 25. 1. 2006

Noví lidé v IXTENTu

IXTENT604.jpgVedení společnosti IXTENT jmenovalo Janu Bobysudovou na pozici Marketing Manager a pro svou dceřinou společnost IXTENT Slovakia Tomáše Kubu na pozici Account Managera. Jana Bobysudová bude odpovědná za marketingovou strategii společnosti, komunikaci s tiskem, udržování vztahů a rozvoj spolupráce se zákazníky, partnerskými společnostmi a dodavateli. Jana Bobysudová do společnosti IXTENT nastupuje po několikaletém působení ve společnosti InterSystems B.V., kde zastávala obdobnou pozici. Mezi její koníčky patří turistika a umění.

Tomáš Kuba bude se ve své funkci bude starat výhradně o stávající a nové klienty na slovenském trhu. Tomáš Kuba, Dis., přišel ze společnosti E.ON IS Czech Republic s.r.o (dříve is:energy czech a.s.), kde pracoval na IT projektech v oblasti SAP a DMS. Ve volném čase dává přednost sportu a cestování.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.