facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 10. 6. 2008

Novell otevřel v Praze centrum technické podpory

Společnost Novell v Praze slavnostně otevřela centrum Novell Technical Services (NTS). Jde tak o druhé největší zařízení technické podpory Novell na světě, hned po USA. Centrum bude sloužit jako odborná telefonická podpora partnerům Novellu a zákazníkům z celého světa, kteří si zakoupili některý z širokého portfolia produktů Novell. Pracovníci centra budou komunikovat v několika světových jazycích, v angličtině, němčině, španělštině a dalších. NTS centrum má kapacitu až 70 zaměstnanců a jde o rozšíření již existujícího centra vývoje softwaru na stejné adrese - Lihovarská 12, Praha 9. Centrum NTS v Praze bude pro Novell důležitým prvkem v celosvětové infrastruktuře technické podpory společnosti. Nabídne technickou asistenci zákazníkům Novell a EMEA partnerům stejně dobře jako zbytku světa.



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.