facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 10. 6. 2008

Novell otevřel v Praze centrum technické podpory

Společnost Novell v Praze slavnostně otevřela centrum Novell Technical Services (NTS). Jde tak o druhé největší zařízení technické podpory Novell na světě, hned po USA. Centrum bude sloužit jako odborná telefonická podpora partnerům Novellu a zákazníkům z celého světa, kteří si zakoupili některý z širokého portfolia produktů Novell. Pracovníci centra budou komunikovat v několika světových jazycích, v angličtině, němčině, španělštině a dalších. NTS centrum má kapacitu až 70 zaměstnanců a jde o rozšíření již existujícího centra vývoje softwaru na stejné adrese - Lihovarská 12, Praha 9. Centrum NTS v Praze bude pro Novell důležitým prvkem v celosvětové infrastruktuře technické podpory společnosti. Nabídne technickou asistenci zákazníkům Novell a EMEA partnerům stejně dobře jako zbytku světa.



 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.