- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Novell otevřel v Praze centrum technické podpory
Společnost Novell v Praze slavnostně otevřela centrum Novell Technical Services (NTS). Jde tak o druhé největší zařízení technické podpory Novell na světě, hned po USA. Centrum bude sloužit jako odborná telefonická podpora partnerům Novellu a zákazníkům z celého světa, kteří si zakoupili některý z širokého portfolia produktů Novell. Pracovníci centra budou komunikovat v několika světových jazycích, v angličtině, němčině, španělštině a dalších. NTS centrum má kapacitu až 70 zaměstnanců a jde o rozšíření již existujícího centra vývoje softwaru na stejné adrese - Lihovarská 12, Praha 9. Centrum NTS v Praze bude pro Novell důležitým prvkem v celosvětové infrastruktuře technické podpory společnosti. Nabídne technickou asistenci zákazníkům Novell a EMEA partnerům stejně dobře jako zbytku světa.


19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |