facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 10. 2010

Nové zabezpečení e-mailů u ACTIVE 24

Společnost ACTIVE 24 nabízí svým zákazníkům ochranu e-mailů pomocí technologie DKIM (DomainKeys Identified Mail). Jedná se o zabezpečení, které za pomocí asymetrického šifrování dokáže zaručeným způsobem ověřovat, že konkrétní email (včetně jeho nezměněného obsahu) byl zaslán z určité domény. Při použití DKIM technologie příjemce pošty pozná, že email byl odeslán skutečně z odesílatelovy domény (např. @active24.cz) a také že obsah emailu nebyl cestou nijak modifikován. Zaručuje tak maximální jistotu, že e-mailová komunikace neprobíhá z falešné adresy nebo že není jinak podvržena. DKIM je automaticky a zdarma aktivní pro všechny zákazníky ACTIVE 24, kteří mají u tohoto poskytovatele registrovanou doménu i webhosting.



DKIM funguje tak, že veřejná část klíče používaného k podpisu je umístěna do DNS TXT záznamu a následně SMTP server používaný pro odesílání pošty každý email podepíše privátní částí klíče a tento podpis umístí do hlavičky emailu k tomu určené pro pozdější ověření příjemcem. ACTIVE 24 obojí pro své zákazníky zařídí zcela transparentně tak, že odesílatel emailu se o nic nemusí starat – odesílá poštu stejně jako doposud přes SMTP servery ACTIVE 24.

 

Emailový server či klient příjemce, který DKIM podporuje, ověří platnost podpisu a email typicky zvýhodní na spamfiltru jako při whitelistování a v některých případech také označí doménu odesílatele i obsah emailu jako ověřené.

 

Po DNSSEC a greylistingu je nasazení DKIM dalším krokem k maximálnímu zabezpečení elektronické komunikace zákazníků ACTIVE 24, boje proti spamu, phishingu a jiným podvodným praktikám a také pokračováním politiky neustálého zvyšování přidané hodnoty služeb k doménám a webhostingu u ACTIVE24 a to zcela zdarma.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.