Aktuality -> IT Business - 11. 10. 2018

Nové tváře pro systémy Helios

Dva noví zkušení odborníci posílili v prvním pololetí letošního roku top management společnosti Asseco Solutions, producenta systémů Helios. Konkrétně jeden z nich segment SME a druhý segment Enterprise. Ing. Jan Fiala zastává pozici ředitele divize realizace Helios Orange. Jeho předcházejícím působištěm byla společnost Radium, kde pracoval od roku 2016 na pozici výkonného ředitele se specializací IT a SW na zakázku. Před nástupem do této společnosti získával Jan Fiala manažerské zkušenosti například v Hill-Rom, KaVo, Philips a dalších významných firmách. Svůj volný čas tráví Ing. Fiala například jízdou na inlinových bruslích, turistikou, poslechem hudby nebo technikou. Miluje také dobré jídlo, dobré víno a dobré detektivky.



Ing. Martin Stoilov nastoupil do Asseco Solutions na pozici ředitele divize Enterprise. Má více než desetileté manažerské zkušenosti v oblasti CEE, přičemž se zaměřoval zejména na komplexní multidisciplinární a transformační projekty. V letech 2012 – 2017 pracoval pro společnost Webcom, před tím například pro konzultační společnost Conceptica a další. Martin Sotoilov je ženatý, je otcem jednoho dítěte. Svůj volný čas tráví především s rodinou, ale v oblibě má též cyklistiku, plavání a také vše, co se týká aut.


 
  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.