facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 13. 9. 2005

Nové trendy na Petrol Station 2005

Další ze série odborných konferencí Retail In Detail se pod názvem PETROL STATION 2005 představí dne 11.10.2005 v kongresovém centru andel´s hotelu v Praze za účasti řady odborníků – provozovatelů sítí čerpacích stanic, managerů a specialistů centrál maloobchodních firem, obchodních ředitelů, trade marketing managerů, key account managerů a category managerů dodavatelských firem, dále dodavatele služeb a technologií.

Aktuální expanze tuzemské sítě čerpacích stanic, průnik obchodních řetězců do prodeje pohonných hmot nebo velmi dobré fungování prodejen při čerpacích stanicích – to jsou klíčová témata tohoto odborného setkání. Hlavní organizátoři konference, poradenská společnost INCOMA Consult, hlásí prvních 100 registrovaných reprezentantů významných společností. On-line registraci naleznete na adrese www.retail21.cz/retaildetail/, kde je rovněž uveřejněn detailní program PETROL STATION 2005.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?