facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 16. 5. 2011

Nové telepresence produkty od Polycomu

Společnost Polycom představila trojici nových produktů, které obohacují její nabídku pokročilých řešení pro telepresence v HD kvalitě. Nejnovější přírůstek do řady produktů HDX, kterým je telepresence systém Polycom HDX 4500, nabízí manažerům pokročilý komunikační nástroj s podporou Polycom UltimateHD zahrnující HD Video, HD Voice a HD Content. Širokoúhlý displej o úhlopříčce 24 palců poskytuje obraz v rozlišení 1080p, kvalitní ozvučení je zajištěno díky technologiím Polycom Siren 22 a Polycom StereoSurround.


Přenos obrazu ve vysokém rozlišení u tohoto řešení klade menší nároky na přenosovou rychlost než je obvyklé, a to díky implementaci standardů H.264 High Profile. V praxi to znamená možnost plnohodnotného přenosu HD videa při rychlostech již od 512 kbps, nebo přenos v SD (DVD) kvalitě na rychlostech od 128 kbps.
   
Další nový produkt představuje inteligentní kamerový systém Polycom EagleEye Director, který je určen pro videokonferenční místnosti či učebny a díky svým sofistikovaným schopnostem nabízí možnosti pro automatické vyhledávání a snímání osob, které právě hovoří a mají se tedy zobrazovat protistraně v rámci videokonferenčního spojení.
   
Poslední představenou novinkou je softwarová aplikace Polycom Telepresence m100, díky níž se lze rychle a snadno zapojit do videokonferencí prostřednictvím mobilních zařízení. Uživatelé tak mají možnost plnohodnotné telepresence komunikace prostřednictvím svých notebooků nebo tabletů.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.