Aktuality -> Hardware - 29. 6. 2005

Nové servisní středisko Acer bude v Brně

Společnost Acer oznámila otevření nového servisního střediska a střediska obsluhy volání, které ještě zkvalitní řízení vztahů se zákazníky z České republiky, Slovenska a dalších zemí východní a střední Evropy. Nové zařízení tvoří nedílnou součást strategie “Péče o zákazníky”, jíž společnost Acer s úspěchem zavádí na trhu EMEA, aby posílila vztahy se zákazníky. Zákazník se už nebude obracet na prostředníka, který nejprve shání informace, aby mohl pomoci.

Servisní středisko Acer bude umístěno v Brně, v nové průmyslové zóně v blízkosti letiště, na místě nazvaném Černovická Terasa a jeho součástí bude středisko obsluhy volání i opravárenské středisko. Zpočátku se servisní středisko zaměří především na poprodejní služby a bude spoléhat na tým 10 až 12 zaměstnanců střediska obsluhy volání a 40 pracovníků, kteří budou zajišťovat provoz servisu, skladu náhradních dílů, logistiky a administrativy. Tento projekt představuje významnou investici jak z hlediska organizační struktury, tak zaměstnanců. V objektu na ploše 2300 m2, jehož velkou část zabere sklad, bude zpočátku pracovat 50 zaměstnanců, kteří projdou náročnou přípravou, aby byli schopni plnit nároky trhu.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.