facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 29. 6. 2005

Nové servisní středisko Acer bude v Brně

Společnost Acer oznámila otevření nového servisního střediska a střediska obsluhy volání, které ještě zkvalitní řízení vztahů se zákazníky z České republiky, Slovenska a dalších zemí východní a střední Evropy. Nové zařízení tvoří nedílnou součást strategie “Péče o zákazníky”, jíž společnost Acer s úspěchem zavádí na trhu EMEA, aby posílila vztahy se zákazníky. Zákazník se už nebude obracet na prostředníka, který nejprve shání informace, aby mohl pomoci.

Servisní středisko Acer bude umístěno v Brně, v nové průmyslové zóně v blízkosti letiště, na místě nazvaném Černovická Terasa a jeho součástí bude středisko obsluhy volání i opravárenské středisko. Zpočátku se servisní středisko zaměří především na poprodejní služby a bude spoléhat na tým 10 až 12 zaměstnanců střediska obsluhy volání a 40 pracovníků, kteří budou zajišťovat provoz servisu, skladu náhradních dílů, logistiky a administrativy. Tento projekt představuje významnou investici jak z hlediska organizační struktury, tak zaměstnanců. V objektu na ploše 2300 m2, jehož velkou část zabere sklad, bude zpočátku pracovat 50 zaměstnanců, kteří projdou náročnou přípravou, aby byli schopni plnit nároky trhu.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.