- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Nové řešení pro péči o zákazníky
Společnost Alcatel-Lucent rozšiřuje portfolio technologických řešení pro firemní call centra nabízených pod značkou Genesys. Novinka Genesys Compact Edition představuje technologicky otevřené řešení, do nějž jsou integrovány klíčové softwarové produkty divize Genesys a technologie společnosti Alcatel-Lucent. Řešení je zaměřeno především na středně velké podniky do 150 operátorů call centra. Značka Genesys Compact Edition nahradí původní brand OmniTouch Premium Edition. Do otevřeného řešení Genesys Compact Edition je integrováno řešení Alcatel-Lucent OmniTouch Premium Edition, které vzájemně propojuje softwarové řešení Genesys s ústřednou Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise Communication Server.


Vzájemná integrace obou řešení umožňuje podporovat více platforem současně včetně Genesys SIP (Session Initiation Protocol), ale zároveň i starší systémy telefonních ústředen. Podnikům nové řešení umožní ponechat si stávající IT infrastrukturu a postupně snadno migrovat ze starších ústředen na flexibilnější SIP prostředí podporující telefonování po internetu.
Součástí Genesys Compact Edition je i softwarové rozhraní Alcatel-Lucent Visual Contact Center, které v jednom uživatelském prostředí integruje všechny nástroje nutné pro konfiguraci, kontrolu a měření činností kontaktního střediska.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |