facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 5. 10. 2006

Nové řešení Novera komplet office

Společnost GTS Novera uvádí novou službu pro menší a střední firmy Novera komplet office. Tato služba kombinuje standardní telefonní služby s vysokorychlostním připojením k internetu. Služba je založena na zpřístupnění místní telefonní smyčky dominantního operátora, které si GTS Novera pronajala a upravila zcela pro potřeby svých zákazníků. Těm tak odpadá nutnost při platbě za odebírané telekomunikační služby hradit paušál za pronájem telekomunikační linky dominantnímu operátorovi. Za využívaní hlasové a internetové služby Novera komplet office tak platí pouze jeden účet jednomu operátorovi.

Při přechodu od dominantního operátora ke společnosti GTS Novera zákazníci navíc nepřichází o svá telefonní čísla. S přechodem tedy nejsou spojeny žádné administrativní náklady nutné na změnu telefonních čísel. Vysoká kvalita telefonního spojení je zaručena díky digitální lince. Služba je vhodná pro připojení digitálních i analogových pobočkových ústředen nebo samostatných telefonních přístrojů včetně faxů a modemů. Internetové připojení je nabízeno ve třech variantách. Zákazníci mohou volit mezi rychlostmi 1024/256 kbit/s, 2048/384 kbit/s nebo 4096/512 kbit/s. Na žádnou variantu není uplatňován systém zpomalení rychlosti připojení v závislosti na množství stažených dat. Žádná z variant také není omezena jakýmkoli měsíčním limitem na stažená data a agregace je ve velmi výhodném poměru 1:8. Standardní součástí služby je pevná IP adresa zdarma, e-mailové schránky či webhosting.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?