facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 21. 4. 2006

Nové řádkové tiskárny OKI

Oki_MX_616.jpgNové řádkové tiskárny OKI série MX využívají technologie kladívkové banky, která umožňuje tisk na kontinuální pás šíře 3” – 17” s maximální rychlostí tisku 2 000 řádků za minutu při maximálním rozlišení 180 x 144 dpi. Tiskárny série MX jsou vybaveny také pamětí až 32 MB a síťovou kartou. Robustní tisková technologie založená na jehličkovém tisku pak zajišťuje vysokou spolehlivost při úlohách, které nesmějí být přerušeny. Tiskárny série MX jsou ideální především pro banky a počítačová centra. Zvukotěsná verze s kabinetem dovoluje umístění tiskárny i v běžných kancelářích.

Nové modely série MX oproti starším mimo jiné poskytují o 200 až 300 % delší životnost a menší potřebu zásahů ze strany uživatelů, stejně jako jednodušší výměnu pásky. Tiskárny zvládnou 500 řádků za minutu nepřetržitého výkonu. Volba PrintNet Enterprise - umožňuje vzdálenou konfiguraci, správu a kontrolu tiskáren série MX přes LAN/WAN sítě. Vysokokapacitní páska je vhodná jak pro textové aplikace, tak pro tisk čárových kódů.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.