Aktuality -> Hardware - 31. 1. 2007

Nové produkty a služby HP založeny na Windows Vista

Dle oznámení HP je anglická verze MS Windows Vista prostřednictvím portfolia produktů HP pro segment domácností a firem k dostání od 30. ledna. Za účelem zlepšení zákaznického komfortu byl systém rozšířen o program na podporu péče o klienty HP Total Care, který obsahuje zcela nové služby a specificky zaměřené nástroje. Vývojoví pracovníci HP pomáhají firemním zákazníkům usnadnit přechod na Vista kromě jiného tím, že bezpečnostní prvky i další použité technologie v operačním systému (a také v Office 2007) jsou plně podporovány stávajícími IT infrastructure produkty HP.

Kompletní řada notebooků a stolních sestav HP Pavilion je nyní k dostání společně s Windows Vista. Do této kategorie spadají rovněž nové produkty HP TouchSmart PC a HP Pavilion tx1000 Entertainment. Vybrané modely mají volitelnou možnost instalace Vista Home Premium.
Osobní počítače HP dodávané s Windows Vista jsou vybaveny softwarovým nástrojem HP Total Care Advisor, který z jediného místa poskytuje ucelenou sadu klíčových informací o daném produktu. Nástroj podporuje funkci automatického stahování důležitých aktualizací ovladačů, kontroluje provozní vlastnosti systému a navíc umožňuje odhalit přítomnost nežádoucího softwaru v počítači.
Veškeré stávající a budoucí tiskové a zobrazovací produkty HP jsou plně podporovány systémem Windows Vista, stejně tak je podporováno cca 97 % tiskových a zobrazovacích produktů HP vyrobených v uplynulých pěti letech.
V zájmu optimalizace pracovní produktivity mezi firemními zákazníky všech velikostí nabízí HP produkty Windows Vista, Office 2007 a Microsoft Exchange Server 2007 v rámci celého portfolia produktů a služeb určených pro segment firemních zákazníků. HP poskytuje firmám zvýšenou bezpečnost, spolehlivost a jednoduchost při používání svých produktů tím, že Windows Vista dodává v rámci téměř všech certifikovaných notebooků, PC a pracovních stanic určených pro podnikové využití.

 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.