Aktuality -> Hardware - 7. 11. 2006

Nové pomůcky pro malé firmy od Lenova

Lenovo_645.jpgSpolečnost Lenovo představila dva nové modely počítačů řady Lenovo 3000 – notebook Lenovo C200 a stolní PC Lenovo J110 – a rovněž vylepšenou verzi notebooku Lenovo V100. Počítače C200, V100 a J110 jsou k dispozici rovněž s procesory Intel Core 2 Duo, které dokáží efektivně provozovat několik programů najednou, například obchodní a multimediální aplikace při současném běhu antivirové kontroly. Některé modely C200, V100 a J110 odpovídají požadavkům na provoz Windows Vista a vybrané modely notebooků C200 a V100 budou osazeny bezdrátovým rozhraním s podporou 802.11n.

Notebook C200 byl vyvíjen se zvláštním ohledem na ergonomii. Jeho zaoblené stříbrné tělo se dobře přenáší a 15palcový matný displej usnadňuje čtení. Zabudovaná čtečka paměťových karet 5 v 1 zajišťuje pohodlný přenos dat mezi různými zařízeními a připojování periférií zjednoduší nové rozložení portů. Nástroje Lenovo Care zajišťují automatizované aktualizace, zotavení systému na stisk jednoho tlačítka a jednodušší konektivitu. Ceny notebooků Lenovo 3000 začínají na 15.990 Kč u modelů J110, na 18.490 Kč u C200 a na 37.990 Kč u V100. J100, C200 a V100 budou dostupné v průběhu měsíce listopadu.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.