facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 19. 4. 2017

Nové oddělení Trasku povede David Tomaier

Významnou novinkou v Trasku je vznik nového oddělení Document Managementu. Doposud se jednalo pouze o tým v rámci oddělení business procesů, ale vzhledem k jeho rostoucímu významu uvnitř společnosti rozhodl management Trasku o změně na oddělení. Trask se problematice řízení dokumentů věnuje již pět let a povedlo se mu získat v této oblasti klienty jako je Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisenbank či innogy (dříve RWE). Vznikl silný odborný tým, který vedl, a i nadále bude vést David Tomaier. S organizační změnou se nově stává jedním ze dvanácti senior manažerů společnosti.



David v Trasku, po působení ve společnostech Xerox, Logos a Ness, před sedmi lety napevno zakotvil v oblasti ECM a DMS. Pod jeho vedením jsou realizovány nejen velmi úspěšné projekty napříč korporátním trhem ČR, ale věnuje nemalou péči vývoji zajímavých a užitečných produktů. Aktuálně jde například o u:Stamp, který usnadňuje zabezpečení elektronických dokumentů.

Soustředění aktivit document managementu do samostatného oddělení tedy představuje pro zákazníky Trasku jasnou přidanou hodnotu – sofistikovanější péči a rozvoj v dané oblasti.

Trask má tedy nyní dohromady osm hlavních oddělení, která kopírují významné kompetence společnosti. Trask v současné době poskytuje expertní služby v oblasti integrace, procesů, infrastruktury, odborných služeb, portálových řešení, business intelligence a datových analýz, architektury, konzultací a nově document management.


 
  

- PR -

7 vlastností ERP systému, které dělají uživatelům radost

Kdy je ovládání ERP systému poho­dl­né? Když mohou jeho uživatelé snadno a efektivně pracovat s potřebnými funkcemi a informacemi bez zbytečných obtíží. Tím se zvýší produktivita jejich práce, omezí se chybovost a firma poroste.

  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.