facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 25. 3. 2010

Nové možnosti Unified Communications

pro malé a střední firmy

Společnost Avaya představila novou verzi svého klíčového komunikačního řešení pro malé a střední podniky. Avaya IP Office 6.0 obsahuje nové funkce Unified Communications (UC), které zaměstnancům zjednodušují práci bez ohledu na místo jejich působnosti. Mezi tyto funkce patří pokročilé nástroje spolupráce, které spojují hlasovou komunikaci, systémy zasílání zpráv, informace o přítomnosti a video. Navíc je Avaya IP Office jednoduše dostupný pro klíčový tržní segment – pro firmy s méně než 20 zaměstnanci. To umožňuje i těm nejmenším firmám nasadit nákladově efektivním způsobem pokročilé komunikační funkce a funkce zákaznických služeb obvyklé u velkých systémů.



S pomocí Avaya one-X Portal for IP Office, počítačového komunikačního nástroje jednoduše dostupného přes web a s novými funkcemi spolupráce přes video, řídí uživatelé svoji komunikaci z kanceláře, z domova nebo z cest přes jednoduše použitelné webové rozhraní (použití sítě VPN a kombinace počítače a telefonu). Nová verze je rozšířena o plně integrovaný systém zasílání zpráv s vestavěnými možnostmi hlasového volání a rovněž o funkce přítomnosti ukazující dostupnost pomocí stavových ikon. To prohlubuje jak rychlost, tak i schopnost reagovat na podněty v komunikaci mezi spolupracovníky. Navíc ve funkci hlasové konference, až pro 64 účastníků v jediném hovoru, lze nyní sledovat, přidávat, ubírat a ztišit účastníky a rovněž nahrávat konferenční hovory.

 

Avaya IP Office 6.0 rovněž představuje spolupráci přes video pomocí nové aplikace IP Office Video Softphone, která obsahuje funkce kontroly hlasu přes virtuální telefon nebo počítač či notebook a podporuje dvoubodovou vizuální komunikaci, pokud je požadován vizuální kontakt.

 

Mezi další důležitá vylepšení Avaya IP Office patří zdvojená podpora v síti Multi-Site Network až pro 1 000 uživatelů.. Navíc během výpadku proudu udržuje Avaya IP Office základní komunikace a kromě telefonních operací zajišťuje nyní i na hlasové vzkazy, automatickou obsluhu a další funkce.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.