Aktuality -> Hardware - 28. 1. 2005

Nové modely notebooků Umax pro rok 2005

Umax4500VB252.jpgUmax uvádí dvě nové řady notebooků VisionBook 4000CX a 4500CSX. Společným jmenovatelem obou modelů je zcela nový design pro rok 2005 a bezkonkurenční výbava obou modelů zahrnující např. Bluetooth adaptér, Card Reader 4in1, FireWire rozhraní, paralelní port, TV-výstup nebo WiFi 802.11b/g. Zatímco model VisionBook 4000CX míří k zákazníkům, kteří kladou důraz na cenu a nechtějí dělat kompromisy ve výbavě, druhý model VisionBook 4500CSX vybavený mobilní technologií Intel Centrino, 15,1“ displejem s vyšším rozlišením 1400x1050 včetně vestavěné video kamery, míří zejména do firem a k podnikatelům, kde při nákupu výpočetní techniky hraje roli efektivita vynaložených prostředků. Zákazník má možnost sestavit si i tyto modely přímo na míru. Pomůže mu nový konfigurátor notebooků, který je dostupný na webu nebo u všech prodejců. Záruka na uvedený model je 2 roky (s možností rozšíření na 3 roky). V ceně je i brašna pro přenášení. Ceny začínají na 23 tisících korun bez DPH, nejvybavenější notebook se dá pořídit za 37 tisíc.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.