facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 17. 2. 2006

Nové konferenční hlasité telefony

KX-TS730_608.jpgSpolečnost Panasonic představila na světovém veletrhu CES v Las Vegas nový hlasitý telefon KX-TS730 určený především pro konferenční hovory. Lehký telefon s originálním designem a unikátním systémem několika mikrofonů dokáže zprostředkovat konferenční hovory s čistým a jasným zvukem při vzdálenosti účastníků až tři metry od přístroje. Nový telefon je ideální pro různé typy pracovišť a to především díky vysoce citlivému systému mikrofonů, který zahrnuje dva mikrofony v každém ze čtyř rohů aparátu. Toto řešení zaručuje slyšitelnost hovoru v plném úhlu 360 stupňů a v prostoru až 380 čtverečních metrů. I účastníci hovoru, kteří jsou vzdálení od telefonu až 3 metry jsou tak slyšet naprosto jasně.

Model KX-TS730 využívá komunikační technologii Digital Duplex. Ta pomáhá snížit ozvěnu a výpadky a zajišťuje přirozený zvuk. Telefon je navíc vybaven záznamníkem s kapacitou až 120 minut záznamu. Po skončení konference může být záznam jednoduše převeden na audio kazetu nebo do zvukového souboru, např. formátu MP3. Nový model nabízí též zobrazení identifikace volajícího na LCD displeji, paměť na padesát volaných a přijatých jmen a čísel a kapacitu pro uložení až 100 čísel do paměti. Přístroj KX-TS730 bude na českém trhu k dostání v březnu za cenu přibližně 16.000 Kč.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.