Nové komunikační centrum společnosti Johnson & Johnson

Siemens dodává J&J nový komunikační systém HiPath 4000, jehož významnou součástí je call centrum ProCenter, komplexně řeší kombinaci klasické telefonie s využitím moderní IP technologie. Kontaktní centrum je v současné době koncipováno pro deset agentů a již v průběhu tohoto roku se počítá s jeho výrazným rozšířením pro několik desítek agentů. Novinkou v aplikacích bude implementace CTI (Computer Telefony Integration), která umožňuje již v okamžiku přijetí hovoru volajícího identifikovat podle jeho čísla uloženého v databázi.

O zobrazování potřebných on-line provozních údajů call centra se postará velkoplošný třicetipalcový LCD panel Fujitsu Siemens Computers. Součástí dodávky jsou také IP telefony nové řady optiPoint 420 a optiClient 130 (soft phone). Tyto moderní IP telefony jsou především určeny pro logistický sklad společnosti v těsné blízkosti letiště Ruzyně, kam ze sídla firmy povedou hlasové kanály pouze přes datovou síť. K pražské ústředně bude připojena také slovenská pobočka Johnson & Johnson v Bratislavě. Hlasové spojení bude realizováno jen prostřednictvím datové sítě.

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.