facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové komunikační centrum společnosti Johnson & Johnson

Siemens dodává J&J nový komunikační systém HiPath 4000, jehož významnou součástí je call centrum ProCenter, komplexně řeší kombinaci klasické telefonie s využitím moderní IP technologie. Kontaktní centrum je v současné době koncipováno pro deset agentů a již v průběhu tohoto roku se počítá s jeho výrazným rozšířením pro několik desítek agentů. Novinkou v aplikacích bude implementace CTI (Computer Telefony Integration), která umožňuje již v okamžiku přijetí hovoru volajícího identifikovat podle jeho čísla uloženého v databázi.

O zobrazování potřebných on-line provozních údajů call centra se postará velkoplošný třicetipalcový LCD panel Fujitsu Siemens Computers. Součástí dodávky jsou také IP telefony nové řady optiPoint 420 a optiClient 130 (soft phone). Tyto moderní IP telefony jsou především určeny pro logistický sklad společnosti v těsné blízkosti letiště Ruzyně, kam ze sídla firmy povedou hlasové kanály pouze přes datovou síť. K pražské ústředně bude připojena také slovenská pobočka Johnson & Johnson v Bratislavě. Hlasové spojení bude realizováno jen prostřednictvím datové sítě.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.