facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 21. 9. 2006

Nové iPody dostupné i u nás

New_iPod family1.jpgNové modely multimediálních přehrávačů iPod, iPod nano a iPod shufle uvádí na český trh Apple. První dva produkty jsou dostupné již nyní, iPod shufle bude možné zakoupit v říjnu.
Nový iPod má jasný 2,5“ displej se sytějšími barvami, který se hodí na sledování filmů a televizních pořadů. Je integrován s aplikací iTunes 7 a obchodem iTunes Store, jehož nabídka nyní zahrnuje více než 75 hollywoodských filmů, 220 televizních pořadů a her vyvinutých právě pro iPod páté generace.
30GB iPod v bílém a černém provedení bude stát asi 10 tisíc korun, nový 80GB model v bílém a černém provedení pak přibližně 13 400 Kč.


Nový iPod nano s hliníkovým tělem, 24hodinovou výdrží na baterie a více než dvojnásobnou kapacitou za stejnou cenu jako předchozí generace je menší, tenčí a lehčí než předchůdce a je k dispozici ve stříbrném, růžovém, zeleném, modrém a černém provedení. 2GB iPod nano ve stříbrném provedení bude k dispozici asi za 5500 Kč, nové 4GB modely ve stříbrném, růžovém, zeleném a modrém provedení za 7000 Kč a černý 8GB model za 8900 Kč.
Třetí novinka, iPod shuffle, má téměř poloviční velikost oproti původnímu modelu. Váží jen 15 gramů a má nový, hliníkový design se zabudovaným klipem. Disponuje 1GB pamětí flash. iPod shuffle bude na českém trhu k dispozici od října, kdy bude upřesněna i jeho prodejní cena.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.