Aktuality -> Komunikace a sítě - 25. 4. 2006

Nové externí weby Českého Telecomu

telecom_617.jpgSpolečnost ET NETERA, dokončila implementaci Web Content Management Systému na informační portál společnosti ČESKÝ TELECOM. Do ostrého provozu byly pod WCM systémem jNetPublish spuštěny www.telecom.cz, www.techzona.cz a několik menších webových projektů. Projekt nasazení Web Content Management systému do Českého Telecomu zahájila Et netera na podzim loňského roku. V první fázi projektu proběhla rozsáhlá analýza, následovala implementace systému jNetPublish a migrace dat. Na konci první fáze byly začátkem roku do ostrého provozu spuštěny webové projekty www.internetexpres.cz, www.wholesale.cz, a www.tppartner.cz.

Druhá fáze projektu byla ukončena minulý týden spuštěním hlavních produktových webů společnosti www.telecom.cz a www.techzona.cz. ČESKÝ TELECOM tak nyní disponuje moderním řešením pro řízení on-line komunikace, které mu umožní pružněji poskytovat informace svým zákazníkům. Celý projekt přestavby externích webu Českého Telecomu na WCMS jNetPublish zvládla společnost Et netera za plánovaného půl roku.

 
  

- PR -

3Dfindit – chytré vyhledávání 3D modelů

a sestav pro moderní firmy


Máte v databázi tisíce 3D dílů a stále dokola řešíte problém, že potřebný díl nemůžete najít? Vznikají vám duplicitní soubory, které komplikují práci i správu dat? Právě na tyto výzvy reaguje 3Dfindit – pokročilý systém pro vyhledávání 3D dat na základě geometrické podobnosti a dalších inteligentních filtrů. Tato platforma, vyvíjená společností CADENAS, pomáhá konstruktérům, inženýrům i nákupčím rychle najít správné 3D CAD modely, čímž výrazně šetří čas, snižuje náklady a zvyšuje efektivitu firemních procesů.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.