facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 19. 12. 2006

Nové Epson prohlížeče P-3000 a P-5000

Epson_P-3a5K_651.jpgZařízení P-3000 a P-5000 jsou nejnovějším přírůstkem do oceňované řady multimediálních archivních prohlížečů společnosti Epson. Jsou vybaveny velkým 4" LCD displejem s technologií Epson Photo Fine Ultra a prvním čtyřbarevným filtrovacím systémem na světě, který zajišťuje kvalitu obrazu a vyšší barevný gamut. Prohlížeč P-3000 je dodáván s 40GB pevným diskem a prohlížeč P-5000 s 80GB pevným diskem a baterií s dlouhou životností (až 3 hodiny nepřetržitého prohlížení snímků). Zařízení podporuje JPEG a RAW formáty hlavních výrobců fotoaparátů a obsahuje vylepšený software pro správu médií.

Standardní LCD technologie využívá červené, zelené a modré (RGB) filtry, displej Epson Photo Fine Ultra filtry červené, modré, smaragdově zelené a žlutozelené. Barvy tak mohou být reprodukovány přirozeněji s vyšším celkovým barevným gamutem s více než 16,7 miliony barev, jenž je o 117 % širší než S-RGB.
Snímky ze svého digitální fotoaparátu dostane jednoduše tak, že paměťovou kartu vložíte do příslušného slotu a fotografie stáhnete. K přenesení 1 GB dat z karty typu CompactFlash stačí 155 sekund. P-3000 a P-5000 nabízí doplňkové multimediální funkce, podporu formátů MP3, AAC, WMA pro hudbu a formáty DivX, MPEG 1/2/4, AVC, WMV9 a Motion JPEG pro video
Prohlížeč P-3000 byl uveden na český trh v prosinci 2006 za doporučenou koncovou cenu 13.990 Kč včetně DPH, prohlížeč P-5000 za doporučenou koncovou cenu 19.990 Kč včetně DPH.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.