facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 26. 8. 2005

Nové dataprojektory Canon

canon_LV-7245.jpgSpolečnost Canon oznámila uvedení na trh projektorů LV-7245 a LV-7240 – nových multimediálních projektorů speciálně navržených tak, aby splňovaly požadavky uživatelů z podnikatelského prostředí. Oba modely zajišťují projekci čistých obrazů s vysokým nativním rozlišením XGA (1024 x 768 pixelů), jež lze pomocí komprese zvýšit až na rozlišení UXGA (1600 x 1200 pixelů). Vysoký kontrastní poměr 300:1 pak umožňuje dosažení živých barev, zářivě bílé a skutečné černé. Svítivost projektoru LV-7240 je 2100 lumenů a projektoru LV-7245 2500 lumenů. Tyto hodnoty přesahují hodnoty nutné pro zajištění projekce s jasným obrazem i v místnostech s vysokou intenzitou osvětlení.

Obě zařízení disponují celou řadou funkcí, které maximalizují pohodlí při jejich obsluze a kvalitu obrazu. Patří mezi ně automatická korekce lichoběžníkového zkreslení, korekce barvy stěny, dále dálkové ovládání připojené počítačové myši a analogový výstup RGB pro připojení externího monitoru. Doba spouštění a vypínání je o více než 60 % kratší, než tomu bylo u předchozích modelů, a úroveň hluku v tichém režimu byla snížena na pouhých 30 dBA.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.