facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 14. 6. 2011

Nová VoIP brána Well Gate2504

s přepracovaným prostředím správy a podporou IPv6

Společností Joyce nově uvedená kompaktní VoIP brána Well Gate2504 disponuje čtyřmi FXS porty pro připojení analogových telefonů a oproti předchozímu modelu Well Gate3504 nabízí řadu vylepšení. Mezi nejzajímavější novinky patří mimo jiné i kompletně přepracované prostředí správy brány, které má nyní moderní vzhled a podporu internetového protokolu IPv6. Brána disponuje základními funkcemi firewallu, možností nastavení prostřednictvím provisioningu, vícejazyčným menu včetně češtiny, víceúrovňovým přístupem ke správě.


Well Gate2504 obsahuje dva ethernetové porty: WAN port je určen pro připojení k routeru, ADSL modemu nebo síťovému přepínači a LAN konektor pro propojení VoIP brány s počítačem pro její správu či s jiným síťovým zařízením. Implementované QoS (DSCP/TOS) umožní upřednostnit VoIP hovory před běžným datovým tokem, jelikož je zařízení schopné identifikovat procházející hlasové pakety, a tím zajistit bezproblémový přenos hlasového volání. Vestavěná podpora VoIP telefonie umožňuje uživateli zdarma telefonovat z běžného telefonního přístroje, připojeného do FXS zdířek brány, účastníkovi, který má rovněž VoIP zařízení (podobnou VoIP bránu nebo třeba VoIP telefon).

Nastavení brány se provádí přes přehledné webové rozhraní nebo pomocí vzdálené konzole (telnet).

Doporučená koncová cena Well Gate2504 je 2990 Kč bez DPH.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.