facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 16. 6. 2006

Nová verze serveru Alcatel OmniPCX Office

Alcatel_m624.jpgNejnovější verze IP komunikačního serveru pro malé a střední firmy soplečnoisti Alcatel - OmniPCX Office verze 5.0 – je na trhu. Obsahuje například novou softwarovou operátorskou konzoli, IP telefonii pro lokální bezdrátové sítě, nové funkce pro malé a střední firmy s více pobočkami a také síťové rozhraní SIP pro hlasové propojení více sítí přes IP nebo pro přístup ke službám operátorů v sítích nové generace. Nová aplikace Alcatel PIMphony s funkcemi operátora umožňuje firmám s několika pobočkami centralizovat příjem hovorů na jediném místě.

Grafické rozhraní poskytuje uživatelům pohotový přehled o stavu všech terminálů v rámci instalace – o analogových a digitálních telefonech, terminálech IP, DECT a o počítačích – ať se nacházejí kdekoli. Alcatel začlenil do své nabídky také řešení bezdrátové IP telefonie VoWLAN (hlas přes WiFi). Novou nabídku tvoří řada bezdrátových IP terminálů, jež poskytují stejnou úroveň služby jako telefony DECT nebo pevné digitální telefony Alcatel. Výkonnost sítě je optimalizována integrovaným řízením kvality služby, optimalizací hlasového a datového provozu v síti, která zaručuje její maximální dostupnost. Nová verze serveru Alcatel OmniPCX Office je nyní k dispozici u všech obchodních partnerů.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.