Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 1. 2005

Nová verze Mail602 Messaging Server 4.5

Společnost Software602 uvolnila dnem 19. 1. novou verzi poštovního systému Mail602 Messaging Server 4.5. Poštovní systém Mail602 je určen pro střední a velké firmy, kterým přináší komplexní a bezpečné internetové služby, faxování, hlasovou poštu a podporu SMS zpráv, s možností používání různých klientských programů.

Nová verze Mail602 4.5 se soustředí zejména na zvýšení bezpečnosti. Mail602 MESSAGING SERVER obsahuje vestavěný antivirový systém BitDefender pro centrální kontrolu elektronické pošty. Ochranu před nevyžádanými zásilkami (spamem) zajišťuje bayesovský filtr, který se učí z obsahu přijímaných e-mailů, a dále veřejné DNSBL služby a seznamy blokovaných adres. SMTP server je navíc chráněn před zneužitím k rozesílání spamů. Novinkou je i filtrace příloh v e-mailu podle typu souboru. Takto se dají zachytit i neznámé viry a potenciálně nebezpečné soubory (exe, pif atd.). Filtr lze použít i k odfiltrování souborů, které určitě nesouvisí s pracovní náplní zaměstnanců (mp3, avi a dalších).

Mezi další novinky Mail602 verze 4.5 patří:
· překlad adres (NAT)
· nové ikony a nástrojové lišty v Mail602 Klient
· možnost ukládání rozepsaných dopisů (koncepty)
· interní HTML editor
· koš pro smazané zásilky a další

Ceny Mail602 Messaging Server
ProduktKč bez DPH
Mail602 add-on 5 licencí

9 998

Mail602 add-on 20 licencí

29 998

Mail602 add-on 50 licencí

59 998

Upgrade z přechozích verzí - jednorázový poplatek

8 000


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.