facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová verze Kerio Connect 7.4

Optimalizované rozhraní pro iPad umožňuje plnou správu Kerio Connect

Společnost Kerio Technologies oznámila vydání produktu Kerio Connect 7.4, nové verze e-mailového serveru, která vás již nenutí sedět u stolu v kanceláři při provádění běžných administračních úkonů. Nové webové administrační rozhraní optimalizované pro iPad umožňuje nastavovat přístupová práva, zakládat nové uživatelské účty, prohlížet záznamy a řešit problémy kdykoliv a kdekoliv. Rozhraní Kerio Connect Administration dělá z Apple iPad plnohodnotný nástroj pro správu IT a technickou podporu. Podporuje novou technologii Multi-Touch, tedy rychlejší posouvání tažením několika prsty, otevření kontextové nabídky dotykem dvěma prsty a možnost skrytí stromu sekcí pro zvětšení místa na displeji.



Jednou z nových funkcí, kterou mohou správci IT nastavit na Apple iPad, je řízení přístupu uživatelů. Pravidla pro přístup umožňují povolit uživatelům přístup k jednotlivým službám serveru – např. Kerio WebMail a Kerio Outlook Connector. Rovněž je možné omezit uživatelům přístup z mobilních zařízení a získat tak větší kontrolu nad vzdáleným přístupem k serveru. Omezení přístupu lze jednoduše nastavit omezením jednotlivých protokolů – např. ActiveSync, IMAP nebo Web.

 

Kerio Connect 7.4 s integrovaným antivirem, vylepšenou antispamovou ochranou a integrovanou archivací e-mailu je k dispozici jako softwarová aplikace, kterou zákazník provozuje na vlastním serveru, i jako hostovaná služba nabízená prostřednictvím hostingových partnerů. Zákazník má tak možnost volby, kde budou jeho e-maily uloženy. Tato alternativa k Microsoft Exchange a Google Apps splňuje všechny požadavky na komunikační server a zároveň je pro malé a střední firmy cenově přijatelná.

 

Kerio Connect 7.4 podporuje platformy Windows, Linux a Mac OS X a je také k dispozici jako virtuální zařízení pro VMware.


 
  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.

  

- PR -

Signys Logistics: Řízení skladů přes mobilní aplikaci efektivně a online!

Moderní logistika vyžaduje efektivní a spolehlivé řešení pro řízení skladů a sledování zásob. S aplikací Signys Logistics a modu­lem řízených skladů WMS Signys máte na dosah ruky nástroje, které vám umožní zvýšit efektivitu vašich logistických operací a dosáhnout tak co nejvíce optimálního využití zdrojů.