facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 28. 2. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nová verze Exinda Management Center vylepšuje reportování

GFI SoftwareSpolečnost GFI Software představila novou verzi software Exinda Management Center, který slouží jako jednotné centrum pro správu zařízení Exinda provozovaných ve firemních sítích. Nová aktualizace přináší zejména rozšířené reportovací nástroje umožňující IT administrátorům prezentovat data z jednoho či více zařízení v jednom agregovaném reportu. Agregované reporty přitom poskytují lepší přehled o firemní síti.



Exinda Management Center nabízí IT profesionálům možnost centrálně spravovat nejrůznější síťové politiky a konfigurace hardwarových zařízení Exinda, která se starají o síťový provoz a hladký chod všech aplikací a především těch kriticky důležitých. Nová verze Exinda Management Center nyní přidává také možnosti multi-tenantního reportování v reálném čase.

K hlavním inovacím patří:

  • centralizované reporty,
  • agregovaný souhrn WAN spojení pro všechna zařízení v rámci jedné organizace či zákazníka,
  • souhrnný report znázorňující top 10 nejvyužívanějších URL adres uživateli organizace,
  • dalších 20 nových či vylepšených reportů včetně souhrnů nejvyužívanějších aplikací, externích přístupů, interních přístupů atd.

Exinda Management Center

„Doposud se museli administrátoři vzdáleně připojovat ke každému zařízení zvlášť, aby získali potřebné reporty. Inovovaný reportovací engine v Exinda Management Center nyní umožňuje získat data ze všech zařízení najednou, což významně šetří čas IT administrátorů, zlepšuje přehled o síťovém provozu a dovoluje efektivnějí řídit výkonnost celé sítě,“ popisuje hlavní přínosy nové verze Jozef Kačala z GFI Software.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.