facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 6. 11. 2007

Nová služba "Novera virtuální ústředna"

Novera_virt_ustredna_745.jpgCelonárodní telekomunikační operátor GTS Novera připravil novou službu Novera virtuální ústředna, která umožňuje firmám volat zdarma mezi jednotlivými pobočkami. Oproti klasické pobočkové ústředně přináší až 35% úsporu nákladů. Nově představená služba Novera virtuální ústředna je nadstavbou služby Novera IP komplet. Je určena pro střední a malé podniky a představuje plně outsourcované řešení vnitrofiremní komunikace umožňující mezipobočkové volání zdarma. Jde o centralizovanou správu všech firemních lokalit bez nutnosti tuto ústřednu vlastnit, provozovat či časem jakkoli draze rozšiřovat.

Společnost, která se pro službu Novera virtuální ústředna rozhodne, platí pouze za využívanou službu a nemusí vynakládat žádné počáteční investice do pořízení klasické pobočkové ústředny. Novera virtuální ústředna je škálovatelná a je možno ji snadno přizpůsobit aktuálním potřebám zákazníka. Uživatelé virtuální ústředny ocení zejména jednoduchost ovládání (přímo z kteréhokoliv počítače v kanceláři) a její kompatibilitu s ostatními firemními systémy (CRM, ERP atd.). Samozřejmostí je smluvně garantovaná kvalita služby a doplňkové aplikace, které sledují okamžitý i celkový provoz ústředny na centrále i ve všech pobočkách.

Provoz ústředny je velmi nenáročný a jakékoliv změnové požadavky nevyžadují doplňkové investice a složité zásahy do celého systému tak, jak je tomu u klasických pobočkových ústředen. Naprostou většinu změn je možné řešit uživatelským způsobem s využitím běžné počítačové aplikace. Služba umožňuje využívat stejný rozsah funkcionalit, jaké jsou k dispozici na centrále, i na kterékoliv z jejích poboček. Celé virtuální řešení přináší výrazné až 35% snížení pořizovacích nákladů a redukci provozních nákladů až o 20 % oproti klasické pobočkové ústředně.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?