- Přehledy IS
 - APS (20)
 - BPM - procesní řízení (23)
 - Cloud computing (IaaS) (10)
 - Cloud computing (SaaS) (32)
 - CRM (51)
 - DMS/ECM - správa dokumentů (20)
 - EAM (17)
 - Ekonomické systémy (68)
 - ERP (76)
 - HRM (28)
 - ITSM (6)
 - MES (32)
 - Řízení výroby (36)
 - WMS (29)
 - Dodavatelé IT služeb a řešení
 - Datová centra (25)
 - Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
 - Dodavatelé CRM (38)
 - Dodavatelé DW-BI (50)
 - Dodavatelé ERP (69)
 - Informační bezpečnost (50)
 - IT řešení pro logistiku (45)
 - IT řešení pro stavebnictví (26)
 - Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
 
 ERP systémy
 CRM systémy
 Plánování a řízení výroby
 AI a Business Intelligence
 DMS/ECM - Správa dokumentů
 HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
 EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
 Účetní a ekonomické systémy
 ITSM (ITIL) - Řízení IT
 Cloud a virtualizace IT
 IT Security
 Logistika, řízení skladů, WMS
 IT právo
 GIS - geografické informační systémy
 Projektové řízení
 Trendy ICT
 E-commerce B2B/B2C
 CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]()  | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky  | |
 
 | ||
Nová služba "Novera virtuální ústředna"
Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera připravil novou službu Novera virtuální ústředna, která umožňuje firmám volat zdarma mezi jednotlivými pobočkami. Oproti klasické pobočkové ústředně přináší až 35% úsporu nákladů. Nově představená služba Novera virtuální ústředna je nadstavbou služby Novera IP komplet. Je určena pro střední a malé podniky a představuje plně outsourcované řešení vnitrofiremní komunikace umožňující mezipobočkové volání zdarma. Jde o centralizovanou správu všech firemních lokalit bez nutnosti tuto ústřednu vlastnit, provozovat či časem jakkoli draze rozšiřovat.

 Společnost, která se pro službu Novera virtuální ústředna rozhodne, platí pouze za využívanou službu a nemusí vynakládat žádné počáteční investice do pořízení klasické pobočkové ústředny. Novera virtuální ústředna je škálovatelná a je možno ji snadno přizpůsobit aktuálním potřebám zákazníka. Uživatelé virtuální ústředny ocení zejména jednoduchost ovládání (přímo z kteréhokoliv počítače v kanceláři) a její kompatibilitu s ostatními firemními systémy (CRM, ERP atd.). Samozřejmostí je smluvně garantovaná kvalita služby a doplňkové aplikace, které sledují okamžitý i celkový provoz ústředny na centrále i ve všech pobočkách.
Provoz ústředny je velmi nenáročný a jakékoliv změnové požadavky nevyžadují doplňkové investice a složité zásahy do celého systému tak, jak je tomu u klasických pobočkových ústředen. Naprostou většinu změn je možné řešit uživatelským způsobem s využitím běžné počítačové aplikace. Služba umožňuje využívat stejný rozsah funkcionalit, jaké jsou k dispozici na centrále, i na kterékoliv z jejích poboček. Celé virtuální řešení přináší výrazné až 35% snížení pořizovacích nákladů a redukci provozních nákladů až o 20 % oproti klasické pobočkové ústředně.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne | 
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 
| 7.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... | 
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 | 
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 | 

 






