facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 12. 8. 2006

Nová služba Business e-mail plus

vodafone632.jpgSlužba Business e-mail plus společnosti Vodafone umožňuje zákazníkům ovládání firemních a internetových emailových schránek, kalendářů i emailových a telefonních kontaktů přímo z mobilu. Je založena na technologii firmy Visto, díky níž je možné tuto službu využívat na běžných mobilních telefonech se systémem Symbian. Aktivace služby je zdarma a zákazníci ji mohou testovat dva měsíce bez placení 200 korunového měsíčního paušálu.

Business e-mail plus umožňuje uživateli pracovat s daty uloženými ve firemní (např. MS Outlook) nebo internetové (např. Seznam.cz) emailové schránce přímo v jeho mobilním telefonu. Díky nepřetržité synchronizaci dat umístěných v emailové schránce s daty v mobilním telefonu mohou zákazníci okamžitě:
  • Číst, odpovídat, psát, posílat a mazat e-maily
  • Přijímat a přikládat přílohy emailových zpráv
  • Mít přístup ke svým kontaktům
  • Pracovat s kalendářem (potvrzovat schůzky)
Veškeré změny provedené s e-maily, kalendářem nebo kontakty v mobilu probíhají v reálném čase také na počítači zákazníka a naopak. Stávající zákazníci si mohou službu Business e-mail plus aktivovat v Hlasové nebo Internetové samoobsluze, noví zákazníci na čísle Vodafone firemního prodeje 800 77 77 00, v některé z prodejen Vodafonu, nebo v eShopu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.