facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 24. 11. 2005

Nová regionální centrála Adobe

Adobe_Praha.jpgSpolečnost Adobe oficiálně otevřela novou regionální pobočku v Praze a ohlásila plány růstu svých investic ve střední a východní Evropě. Společnost se chce zaměřit na firmy a obory, které pracují s množstvím dokumentů, regulované sektory, např. finanční služby či státní instutuce, profesionální publikování a grafický průmysl a rychle rostoucí oblast digitálního obrazu a videa pro koncové uživatele.

Slavnostního otevření regionální centrály se zúčastnil místopředseda vlády pro ekonomiku Martin Jahn.Nová centrála bude odpovědná za řízení obchodních aktivit Adobe především v České republice, Polsku, Maďarsku, Rusku, Turecku a Řecku, ale zároveň také ve Slovinsku, na Slovensku, v Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku, Estonsku, Lotyšsku, Litvě, Srbsku a na Ukrajině. Společnost předpokládá, že v příštím roce rozšíří svůj lokální tým o dalších přibližně 15 lidí.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.