facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 5. 4. 2005

Nová ředitelka HP pro Enterprise Marketing pro oblast ISE

SentaCermakova.jpgSpolečnost HP jmenovala Ing. Sentu Čermákovou (36 let) ředitelkou pro Enterprise Marketing a předsedkyní marketingové rady pro region ISE, kde bude mít na starosti strategické plánování a řízení marketingových aktivit a investic pro podnikové zákazníky. Senta Čermáková nastoupila po dokončení vysokoškolského studia jako marketingová specialistka do nově otevřené pobočky společnosti Digital Equipment v Praze, kde měla na starosti např. uvedení společnosti na český trh, účast společnosti na výstavách a veletrzích, organizaci tiskových konferencí, vydávání zákaznického časopisu a současně působila jako tisková mluvčí.

V roce 1997 přešla v rámci společnosti na pozici Sales Support Specialist. Po akvizici společnosti Digital Equipment společností Compaq Computer v roce 1998 se Senta Čermáková vrátila do oblasti marketingu a působila jako manažerka pro PR a marketingovou komunikaci. V době lokálního slučování společností Compaq a HP v roce 2002 působila osm měsíců na pozici Integration Office Manager a významnou měrou se podílela na úspěšném sloučení českých poboček společností. Po dokončení fúze se Senta Čermáková opět vrátila do oblasti firemního marketingu jako marketingová manažerka divize HP Services.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.