facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 17. 10. 2005

Nová řada Nokií zaměřených na business segment

nokia_E61.jpgSpolečnost Nokia oznámila, že se její portfolio přístrojů optimalizovaných pro použití ve firemním sektoru rozrostlo o tři nové modely. Nokia E60, Nokia E61 a Nokia E70 – první z přístrojů nové řady Nokia Eseries – se výrazně liší svým provedením a nabízejí firmám všech velikostí plně využít výhod mobility. Nové technologie navíc umožní firemním IT oddělením efektivně spravovat bezpečnostní nastavení, podnikové aplikace i data. Každý z přístrojů je navržen tak, aby obsahoval všechny mobilní aplikace, které jsou v dnešním podnikatelském světě zcela nezbytné, jako mobilní elektronická pošta a pokročilé funkce pro hlasové hovory. Telefony Nokia E60, Nokia E61 a Nokia E70 budou k dostání v prvním čtvrtletí roku 2006.

Telefony podporují dnes nejpopulárnější i nová podniková řešení mobilního emailu jako BlackBerry Connect, GoodLink společnosti Good Technology, Inc., Nokia Business Center, Seven Mobile Mail, Seven Always-On Mail a Visto Mobile. Nové přístroje z řady Nokia Eseries jsou založeny na nejnovější verzi Series 60.Díky třetí edici platformy Series 60 a operačnímu systému Symbian OS v. 9.1 mají telefony Nokia E60, Nokia E61 a Nokia E70 totožné aplikační prostředí. Přístroje mohou pracovat v nejrůznějších frekvenčních pásmech sítí GSM a obsahují podporu pro mobilní sítě třetí generace (WCDMA) s bezproblémovým roamingem v různých zemích. Nabízí také celou škálu možností pro připojení prostřednictvím WLAN, Bluetooth nebo infračerveného portu a jsou kompatibilní s rozhraním USB 2.0.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.