Aktuality -> Komunikace a sítě - 1. 10. 2006

Nová řada Citrix WANScaler 8000

citrixWS639.jpgŘadou WANScaler 8000 představil Citrix technologii dynamické víceúrovňové komprese s rozšířenou historií disku, která dokáže zkrátit dobu odezvy aplikací pro zaměstnance poboček v průměru 5x až 30x a až 300x při nejvyšší kompresi. S algoritmem, který vylepšuje kompresní poměr více než 10x, umožňuje víceúrovňová komprese řady WANScaler 8000 automaticky zvolit optimální kompresní schéma pro specifické aplikace, toky dat a síťové šířky pásma, což se odráží v lepším výkonu a efektivitě.

Díky dynamickému přizpůsobování disku, druhé úrovni vyrovnávací paměti a paměťové kompresi je WANScaler 8000 vhodný v prostředí, kdy je třeba podpora stovek poboček, tisíců přípojek a vyšší úrovně propustnosti WAN než 500 Mb/s. S takovým výkonem nyní může poměrně levná T-1 WAN spojka (1544 Mb/s), normálně využívaná pro konektivitu poboček, podporovat ekvivalent propustnosti pro provoz aplikací o velikosti plného gigabitu - při lepším výkonu aplikací pro koncové uživatele.
Řada WANScaler 8000 zahrnuje modely WANScaler 8500 a WANScaler 8800. WANScaler 8500 je 1U zařízení s RAID disky odolnými vůči poruchám, které je ideální pro střední a velké pobočky. WANScaler 8800 je 2U zařízení navržené pro datová centra, která doručují aplikace napříč celou společností. Nabízí funkce podporující výkon hardware, jako dvojité napájení, dvojité ventilátory a RAID disky.
Produkty řady WANScaler 8000 podporují také WANScaler Client, který poskytuje akceleraci aplikací pro vzdálené uživatele, včetně zaměstnanců v “mikropobočkách”, domácích kancelářích nebo na cestách.
Katalogová cena za WANScaler je 8.500 dolarů, za model WANScaler 8800 pak 40.000 dolarů.

 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.