Aktuality -> IT společnost - 27. 4. 2005

Nová posila v marketingu Microsoftu

Brifordova.jpgNástupem Ireny Brifordové rozšířil Microsoft svůj tým o pozici marketingového manažera pro segment velkých podniků. Irena bude ve své pozici zodpovědná za vytváření marketingové strategie právě pro tento segment. Jejím cílem je posílit marketingové aktivity v oblasti oborových vertikálních řešení a více se zaměřit na vrcholový management firem z různých oborů. Irena Brifordová vystudovala Vysokou školu ekonomickou a v letech 1994 – 1995 absolvovala MBA program na USBSP (United States Business School in Prague). Irena má bohaté zkušenosti z oblasti marketingu, které získala zejména během svého působení na pozici obchodní a marketingové ředitelky ve společnosti Scala Business Solutions Czech.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.