facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 29. 6. 2005

Nová organizační struktura Oracle Czech

Společnost Oracle Czech představila novou organizační strukturu, která má reflektovat zvýšené soustředění v oblasti prodeje aplikačního softwaru. V rámci společnosti Oracle Czech vznikly s platností od 1.6.2005 dvě obchodní jednotky. První z nich je zaměřena na prodej aplikací, druhá na prodej technologických produktů, tj. databázových serverů, aplikačních serverů a vývojových nástrojů.

V čele Application Sales Business Unit stanul Vladan Hejnic, 1972, který se po studiu Ekonomické fakulty Západočeské univerzity nejprve více jak 8 let věnoval vlastním podnikatelským aktivitám v oblasti informačních technologií a v roce 2001 nastoupil do společnosti Oracle, kde měl nejdříve na starosti prodej technologií i aplikací do finančního sektoru. V čele Technology Sales Business Unit stojí Michal Fišer, 1967, který do společnosti Oracle nastoupil v roce 2004 po několikaletém působení ve společnosti Tesco Stores ČR, kde měl jako člen celoevropské IT struktury na starosti podporu všech produkčních systémů. Své profesní zkušenosti a znalosti nabral i během svého předchozího působení ve společnostech IT Systems, InWare či OASA Computers. V průběhu posledního roku se ve společnosti Oracle úspěšně věnoval rozvoji partnerského kanálu a strategií pro prodej prostřednictvím partnerských společností.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.