facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 10. 8. 2007 - -vb-

Nová netradiční kolekce mobilů Nokia

Nokia 7900 PrismOznačení Prism nese nová kolekce mobilních telefonů Nokia, přičemž už z designu je zřejmé, odkud název pramení. Přístroje Nokia 7900 Prism a 7500 Prism se na trhu objeví v letošním třetím čtvrtletí za odhadované prodejní ceny 400 a 210 Eur (bez daní a dotací). Na pohled kolekce upoutá pozornost použitými barvami, materiály a grafikou. U Nokie 7900 Prism působí jako protiklad černého předního krytu zadní aluminiový kryt s raženým reliéfem a laserovým leptáním v „diamantově“ vybroušeném stylu. Telefon je vybaven organickým LED displejem s podporou zobrazení 16 milionů barev.

Nokia 7500 PrismPro širší možnosti přizpůsobení uživateli nabízí Nokia 7900 Prism výběr z 49 barev podsvícení displeje. Zvolená barva pak prosvětluje i klávesnici. Zmeškané hovory a příchozí zprávy indikují kontrolky v horní straně přístroje.
Telefon nabízí dvoupásmovou technologii 3G pro rychlé stahování a prohlížení internetu a čtyřpásmové GSM pokrytí. Kromě 2megapixelového fotoaparátu je Nokia 7900 Prism vybavena 1 GB vnitřní paměti.
U druhého představeného modelu, Nokia 7500 Prism, výrobce ve zprávě kromě líčení „stylového“ designu a informace o 2megapixelovém fotoaparátu a 2GB přídavné paměťové kartě neuvádí žádné technické údaje.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.