facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 4. 2007

Nová IP ústředna Well pro 5 až 100 účastníků

wellepbx-100_716.jpgJoyce uvádí na trh moderní cenově dostupnou IP ústřednu WELL ePBX-100, řešení pro profesionální nasazení IP telefonie v menších a středních firmách s 5 až 100 účastníky.
Při zapojení ústředny do firemního systému mají uživatelé své IP telefony nebo běžné telefony s IP bránou propojeny s ústřednou přes lokální počítačovou síť. Vzdálení uživatelé (např. pobočka firmy nebo domácí pracoviště) mají svůj IP telefon nebo bránu k ústředně připojenu jednoduše přes internet a volají si s centrálou firmy zcela zdarma.


Volání do veřejné nebo mobilní telefonní sítě je směrováno přes VoIP operátora, je tedy zpoplatněné, ceny jsou ale pro volání na pevné linky i na mobily oproti běžným cenám výrazně výhodnější. Doplňkovou částí systému je FXO brána, která umí propojit běžné telefonní linky s IP ústřednou a je vhodné ji využít u firem, které chtějí mít zálohu volání pro případ výpadku internetové konektivity. Dalším důvodem pro nasazení této brány může být přání ponechat si původní telefonní linky i čísla, ale přitom je propojit s IP ústřednou. Uvedené řešení je postaveno na moderním komunikačním protokolu SIP, nabízí velkou modularitu a poskytuje široké možnosti propojení s dalšími prvky (telefony, GSM brány apod.) i možnost „růstu“ řešení při růstu firmy. Doporučená koncová cena ústředny WELL ePBX-100 je 11 500 Kč bez DPH. Technické parametry najdete zde.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?