Aktuality -> Hardware - 10. 8. 2005

Nová generace diskových knihoven Clariion

Společnost EMC oznámila uvedení čtyř nových modelů svého systému diskových knihoven CLARiiON Disk Library (CDL). Tento systém zálohování na disky a obnovování získal několik ocenění a lze jej jednoduše nasadit i používat. Nejnovější modely nabízejí nové hardwarové i softwarové možnosti, které umožňují zvýšit výkon a kapacitu předchozích modelů až dvakrát. Nové systémy síťových úložišť CLARiiON DL310, DL710, DL720 a DL740 nabízejí zákazníkům velký výběr osvědčených řešení pro rychlé obnovování a zálohování dat. Novinky v sobě spojují silná a spolehlivá síťová úložiště dat, která představují to nejlepší na trhu, cenově výhodné disky ATA a plně kompatibilní emulaci páskových knihoven. Oproti předchozí generaci nabízí větší výkon a je možné jej škálovat až na kapacitu 348 TB.

Nejnovější systém diskových knihoven CLARiiON disponuje novou hardwarovou konfigurací, i aktivním failoverem (automatické zálohování v případě pádu systému). Tento software se stará o páskovou emulaci, díky systémové ochraně nabízí větší spolehlivost a díky konsolidaci vyrovnávací paměti zase lepší výkon. Konsolidace vyrovnávací paměti je jedinečnou funkcí diskových knihoven CLARiiON. Umožňuje totiž agregovat malé skupiny dat do větších megabytových úseků, čímž zvětšuje agregovanou rychlost průchodnosti dat. Díky tomuto vylepšení se zrychlily i operace zálohování na pásky, obnovování dat a archivace.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.